nedelja, 13. januar 2008

Skoraj eno leto

Minilo bo že skoraj leto dni, odkar sem nazadnje zapisal prve besede na tem blebetalniku. Ja, mine čas: ni kaj. Vidim, da se uporabniški vmesnik, za vnos vsebine ni prav nič spremenil v tem času. Verjetno je kak razlog za to.
Torej, kaj imam danes za povedat: sedaj sem se zamislil, kaj sem počel to eno leto. Res je hitro minilo. Staramo se.
Danes bi rad pretrgal to veliko verzel objav. Preteklo leto sem bil priden in sodeloval pri dokaj velikem projektu, ker smo razvijali OSS/BSS sistem za potrebe velikega telekomunikacijskega podjetja. Zanimiva izkušnja, veliko sem se naučil in tudi prispeval pri implementaciji produkta, delal sem na implementaciji poslovne logike. Letošnje leto (v bistvu že pozno lani) sem začel s sodelovanjem na Telekom Slovenije, kjer sodelujem pri razvoju informacijskega sistem; ki je nekako sestavljen iz integracije obstoječih komponent in dodajanja novih (zamenjava obstoječih - posodobitev). Sedaj bo že drugi mesec in sem zelo pozitivno presenečen nad projektom: nudi mi veliko možnosti se naučiti novih stvari in pokazati lastno do sedaj osvojeno znanje. Sedaj sem tudi veliko bolj vključen v sam tok projekta, kot pa na prejšnjem projektu; kjer smo bili neke vrste bosanci, ki smo štancali kodo za štanc mašino (če je kdo sedaj razumel, kaj sem hotel povedat).
Tako, to je nekako tudi vse, kar sem mi je "zanimivega" poslovnega zgodilo v preteklem letu oz. od zadnje objave.
Torej: ideja je takšna, da bi na tem mestu zapisal nekaj izkušenj pri programiranju in predstavil svoje poglede na rešitve problemov; kjer so rešitve računalniške aplikacije. Bi pa se rad dotaknil tudi drugih stvari: kot so nameščanje aplikacij in sistemov. Skratka svoj pogled na ta čudovit virtualni svet.

Prijetno branje.

Ni komentarjev: